2011-09-19

Läsa,läsa

På onsdag är det sista lektionen innan tentan sm kommer fredagen nästa vecka. Det är en salstenta om antiken och medeltiden, ja den litteraturhistoriska eran alltså. Jag känner mig rätt lugn inför den, har hyfsat koll på allt och har ju som sagt en vecka på mig att plugga till den.

Det har varit roligare än jag trodde att läsa denna kurs och detta mycket pga. lärarens inställning. Hon har varit jätte bra och lagt upp lektionerna bra och intressanta. Utan henne hade kursen varit dö trist. Denna stora mängd litteratur har hon också delat upp riktigt bra i dagordningen så att ingenting blivit för tufft. En super lärare, med andra ord.

Nu fattas bara att hon ger mig VG, hahaha. Kan hon ju iof. sig inte om jag bara skriver ett G på tentan, men jag hoppas för guds skull att jag presterar bättre än så. Annars blir jag besviken. Jag nöjer mig inte med ett G jag ska ha det högsta :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar